Oscar Autoverhuur

Contact

Openingstijden - Gesloten

  • Maandag 08:00 - 17:00
  • Dinsdag 08:00 - 17:00
  • Woensdag 08:00 - 17:00
  • Donderdag 08:00 - 17:00
  • Vrijdag 08:00 - 17:00
  • Zaterdag 12:00 - 14:00
  • Zondag 00:00 - 00:00
  • Gesloten op feestdagen

Beoordeling (3934)


1,0

Wij huren via Oscar een minibus van garage Maro (Sint-Niklaas) met winterbanden voor een week. Deze is verkocht en is niet meer beschikbaar waardoor we een andere voorgesteld krijgen aan een meerprijs. Dit is al niet oke… Na wat bellen is er wat van de prijs afgegaan maar betalen we nog altijd meer dan het begin maar we gingen akkoord. Wij hadden geboekt met winterbanden, blijkt dat de nieuwe minibus nog geen winterbanden heeft en nog in orde gezet moest worden, dit stond zelf nog niet op de planning hebben ze me telefonisch vertelt. Daarna hebben we zelf meerdere keren moeten mailen en bellen om te weten of de minibus en de banden in orde gingen komen want we kregen hier geen antwoord over. Krijgen we uiteindelijk bericht dat de nieuwe minibus niet optijd zal klaar zijn voor vertrek... willen ze ons terug de oude meegeven die verkocht was en ineens toch terug beschikbaar is. Bij deze hebben we niet ons akkoord gegeven want we hadden er geen vertrouwen meer in maar ze hebben die toch aangepast zonder wat wij akkoord waren. Omdat zij het nu hebben aangepast naar de oude minibus krijgen wij de centen van ons voorschot niet terug betaald en moesten wij het ‘annuleren’ want we vertrouwd de situatie niet meer en ze kwamen niet met een andere oplossing zoals vb. een andere garage die ook een minibus had. Ze wouden niet luisteren naar het deel dat dit geen manier is zaken te doen en dat ze geen boekings mogen veranderen naar andere voertuigen zonder toestemming. Lees meer


1,0

Bij UPGRADE toch 25% ANNULERINGSKOSTEN!?$#@ Als je wilt wijzigen naar een grotere bus of verhuiswagen, en die staat op een andere locatie, dan betaal je 25% annuleringskosten! Ik snap dat je niet kort van te voren mag annuleren maar ik ben aan het boeken voor over 8 weken. Ik heb een bus zonder lift en dan krijg ik de zware spullen er niet in en hij is ook te klein. Dus ik wilde upgraden maar moest dan naar een andere locatie (dat is op zich prima) maar of ik 25% annuleringskosten wil betalen! Wat is dat nou voor onzin. Ze hebben em 1 dag voor me vastgehouden. Het maakt niet uit of ik bij Oscar weer wat nieuws huur. Dat gaan we dus niet doen. Wel geld kwijt voor niks! Lees meer

Gehuurd:

Bestelauto

op 03-11-2024


1,0

Slechte ervaring Oscar Autoverhuur: geen borgteruggave Op 7 september 2024 huurden wij een bus bij Oscar Autoverhuur B.V. en betaalden €1000 borg. We brachten de bus op 9 september volgens afspraak terug, alles was in orde. De borg zou binnen 2-3 werkdagen worden teruggestort, maar dit gebeurde niet. Ondanks herhaaldelijk contact met de klantenservice worden we van het kastje naar de muur gestuurd. Oscar zegt dat ze met een tussenpartij werken die de borg op 9 september heeft vrijgegeven, maar wij hebben niets ontvangen. Ze weigeren ons een betaalbewijs te sturen en blijven volhouden dat ze niets meer kunnen doen. Tot op heden, 1 oktober, hebben we nog steeds geen borg teruggekregen. Lees meer

Gehuurd:

Bestelbus

op 07-09-2024


9,0

Geweldige ervaring, zeer prettige communicatie met verhuurder. Maak wel een afspraak wanneer je het voertuig opkomst halen. Prettige voertuig mee gekregen.

Gehuurd:

Bestelbus

op 11-12-2023

Er zijn 3930 reviews geschreven bij Trustpilot.com met een gemiddelde score van 8.8.

Informatie over Oscar Autoverhuur
Oscar Autoverhuur is een Nederlands autoverhuurplatform met talloze onafhankelijke locaties in heel het land. Bezoek gerust onze website eens, waar u ons uitgebreide aanbod huurauto's kunt bekijken en boeken. Ons aanbod verschilt per locatie, maar u vindt bij Oscar meestal personenauto's, bestelbussen, verhuisbussen en personenbussen. We hopen u snel te kunnen helpen met het vinden van de perfecte huurauto!