E-Type - 2 tot 3 personen huren

E-Type - 2 tot 3 personen - Friesland Campers - 2

v.a. 525,-
per week

Wanneer heb je hem nodig?

Tarieven

Handig om te weten

• Model Carado T135
  • Aantal zitplaatsen 3
  • Aantal vrije km gehele jaar door kilometervrij

Goed om te weten

• Verplichte documenten Rijbewijs B, Nederlands identiteitsbewijs
  • Minimale leeftijd 25
  • Aantal jaar in bezit van rijbewijs 5
  • Rijden in het buitenland mogelijk? Ja
  • Borg/ eigen risico € 900,-
  • Minimale huurtermijn 1 week
Waarom huren bij Friesland Campers?

• Dé goedkoopste van Nederland
  • Afkoop eigen risico mogelijk
  • Voorzien van ANWB-én ACSI-gidsen
  • In elke camper tafel + tuinstoelen
  • Uitstekende kwaliteit voor een voordelige prijs
  • Compacte tot ruime campers voor 2 tot 7 personen
  • Een hond(je) is toegestaan in enkele campers

Borg

De waarborgsom (of borg/eigen risico) bedraagt € 900,-

Eigen risico

Deze waarborgsom/eigen risico kan worden afgekocht van € 900,- naar € 195,-. De afkoop van het eigen risico van € 900,- naar € 195,- kost € 95,-.

Verzekering

• Alle campers zijn “all-risk” verzekerd.
  • Daarnaast bieden wij een PLUS-verzekering voor € 7,50 per week; alle kosten bij stilstand, zoals vervangend vervoer, hotelkosten, telefoonkosten etc. zijn gedekt.
  • Veel huurders hebben standaard pechhulp via hun eigen (reis)verzekering; mocht u dit niet zelf hebben geregeld, dan kan dat bij ons voor € 10,- per week

Overige informatie

• Deze campers zijn de ultra-compacte moderne campers voor 1 of 2 (eventueel met 1 kind extra) personen, die een sportieve, luxe, maar vooral zeer compacte camper.
  • Een huisdier/hond(je) is alleen in overleg en op voorhand op enkele campers toegestaan, kosten € 2,50 p.d.
  • Wij rekenen éénmalig € 12,50 administratie- en € 17,50 eindcontrolekosten
  • De huurperiode is van vrijdag tot vrijdag, in het laagseizoen kan in overleg hiervan afgeweken worden

Hoe klanten Friesland Campers beoordelen

9,0

Fijne Camper met enkele bedden van alle gemakken voorzien. Wij hadden wel onze eigen stoelen en toppers mee voor op de matrassen net even wat comfortabeler.

op 21-06-2024

afgelopen woensdag om 11:48

Super camper heeft zijn werk goed gedaan in Zweden en alles der op en aan geweldig

op 07-06-2024

24-06-2024

9,0

Begin Mei hadden we voor de 2de keer bij Friesland campers een camper gehuurd. De eerste keer was het een B type. Wat een top camper lekker ruim en voldeed aan onze wensen. Pracht 3 weken gehad . Nu gingen we voor type C.de nieuwste variant. Iets kleiner dan de B maar top camper 3 weken van en maar Zweden geweest. Wat hebben wij het goed gehad. Ja wij vinden Friesland campers aan te raden ook voor andere . En weet je als je met een vergrootglas wil kijken is er altijd wel wat negatiefs te zeggen over dingen in en om de camper. Friesland campers bedankt en tot een volgende keer. Lees meer

op 03-05-2024

17-06-2024

9,0

Wij huurden voor de tweede keer een camper bij friesland campers Dronrijp. Nu hadden we een iets grotere waar we wat meer ruimte in hadden en ons geweldig heeft voldaan. We hadden een klein probleempje met de koelkast maar dat hebben we met Thierry prima opgelost. Ze staan altyd stand-by en dat is ook wat waard. Wat ook heel prettig is dat alles in de camper zit wat je nodig hebt. Wij hebben een geweldige vakantie gehad en komen volgend jaar zeker weer terug. Lees meer

op 24-05-2024

11-06-2024

9,0

Wederom voor de 3de keer campers gehuurd. Met zijn 6en in 3 campers op reis. Bestemming Duitse Alpenstrasse. De eerste avond verbleven we nog in Friesland en hadden we 2x een klein technisch probleem. TD gebeld en door de snelle service konden we de volgende dag op pad. Campers voldoen aan al onze wensen en we hebben een prima 2 weken gehad. Fijn is de onbeperkte kilometers, dus rijden maar! Zijn uiterst tevreden over de service en bereikbaarheid. Wij komen zeker terug. Lees meer

op 03-05-2024

26-05-2024

We hebben 3 weken een camper type E gehuurd, en zijn ontzettend tevreden over de verleende services,in alle opzichten. We kregen van tevoren uitgebreide mails, waarin staps gewijs,wordt beschreven wat er van je wordt verwacht met betrekking tot de huur,de mee gestuurde inventarislijst was ook erg fijn In het weekend konden we na telefonisch contact,euvel verhelpen met watertank We hebben probleemloos 5000 km gereden De borg was de volgende dag al terug gestort😊 Voor een eventuele volgende keer,komen we zeker bij jullie terug,Mvg Sjoerd en Beata. Lees meer

op 30-03-2024

21-04-2024

9,0

Voor het eerst met een camper op pad. De informatie van te voren en onderweg was uitstekend. Snelle en correcte afhandeling. Zeker aan te bevelen.

Half-integraal camper 14-04-2024

• Vrijdag 08:30 - 17:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten
  • Mocht u langs willen komen voor een afspraak betreffende de bezichtiging van een specifiek type camper of anders, dan verzoeken wij u om een afspraak te maken. E.e.a. heeft te maken dat onze verhuurcampers het grootste gedeelte van het jaar onderweg zijn.