Kyra vanS uit Purmerend
Deze maatschappij heeft een 9-persoonbus aan ons verhuurd voor de wintersport. Al tijdens de heenrit, liet de bumper half los. We hebben hem provisorisch vast kunnen maken, maar eenmaal in Oostenrijk, viel de hele bumper plus bodemplaat van de auto. De heren van Goroadtrip stelden voor om de 'bumper met klemmen weer vast te maken voor de terugreis'. Wij gaven aan dat dit te gevaarlijk was. De ÖAMTC (ANWB in Oostenrijk) werd gebeld, die gaven aan dat het een 'oude schade' betrof en sleepten de bus weg. Dit was op vrijdagavond. Goroadtrip was vanaf 18 uur niet meer bereikbaar en de ANWB in Nederland gaf aan niet meer met dit bedrijf te willen werken omdat ze ze op de zwarte lijst hadden gezet, er waren teveel bussen van Goroadtrip die ergens weggesleept waren en in een garage stonden. Wij moesten de dag van de terugreis om 10 uur ons appartment uit. Goroadtrip was nog steeds niet bereikbaar, en toen we ze uiteindelijk aan de lijn hadden, opperden ze dat we met z'n allen op hun kosten met het OV naar huis mochten, wat geen optie was met drie kleine kinderen en 6 paar ski's en bagage. Dit bedrijf denkt alleen maar aan geld verdienen, en stuurt een heel gezin met een bus de weg op die volgens de ANWB niet eens meer had mogen rijden. De remmen piepten, we hebben een band moeten laten vervangen tijdens onze vakantie en we hebben een hele dag buiten ons appartement moeten wachten totdat ze eindelijk de telefoon opnamen bij Goroadtrip en met een belachelijke oplossing kwamen. In hun voorwaarden staat 24/7 pechhulp met vervangend vervoer maar ze probeerden ervan te maken dat wij schade hadden gereden (klopt niet want we hebben foto's van de bumper die toen al niet helemaal goed zat bij het ophalen) en dus nergens recht op hadden. Lees meer
Reactie van GoRoadtrip Auto- en Busverhuur
Er is vervangend vervoer aangeboden in de vorm van taxi’s en treintickets. Deze hulp hebben jullie geweigerd. In overleg is de afspraak gemaakt dat GoRoadtrip de kosten zou vergoeden voor een huurbus uit Oostenrijk. Jammer dat er na afloop alsnog het beeld geschetst wordt van een geldwolf die zijn klanten in de steek laat. Iets als een zwarte lijst bestaat niet en het getuigd van weinig smaak dit in een review te vermelden. We erkennen jullie vervelende ervaring en ook wij balen van de situatie.